ماجرای افشای اطلاعات بیماران در یکی از بیمارستان‌های مشهد چه بود؟ آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در بزرگراه نشت ۱۰ تن قیر مذاب از تانکر حمل قیر در شهرک عسکریه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ عکس دفاع معاون وزیر کار از وضعیت دستمزد کارگران | امیدواریم در طرح همسان‌سازی حقوق، حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به ۹۰ درصد حقوق کارکنان برسد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران | دولت برای پرداخت بدهی تامین اجتماعی برنامه‌ریزی کرده است پیام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز کارگر: مقام کارگر به فرموده رهبر معظم انقلاب دارای قداست است یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود
سرخط خبرها

دستور ویژه فرمانده ناجا برای اجرای طرح‌های ضربتی مقابله با احتکار و قاچاق کالا‌های اساسی| کشف بیش از ۶۰۲ تن روغن، آرد و گندم احتکاری

  • کد خبر: ۱۰۷۴۶۴
  • ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۰
دستور ویژه فرمانده ناجا برای اجرای طرح‌های ضربتی مقابله با احتکار و قاچاق کالا‌های اساسی| کشف بیش از ۶۰۲ تن روغن، آرد و گندم احتکاری
سخنگوی پلیس با اشاره به دستور ویژه فرمانده کل انتظامی برای اجرای طرح‌های ضربتی مقابله با احتکار و قاچاق کالا‌های اساسی و مورد نیاز مردم، از کشف بیش از ۲۹۰ تن روغن خوراکی و ۳۱۲ تن آرد و گندم احتکاری در ۴۸ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار مهدی حاجیان با اشاره به دستور ویژه  سردار حسین اشتری؛ فرمانده کل انتظامی کشور، برای  شناسایی و دستگیری محتکران کالا‌های اساسی و مورد نیاز مردم، اظهار داشت: هرگونه عرضه، توزیع و نگهداری خارج از شبکه کالا‌های اساسی و مورد نیاز مردم، جرم محسوب می‌شود و  پلیس ورود خواهد کرد.  

وی با تاکید بر اینکه احتکار و قاچاق کالا‌های اساسی  به هر شکل، از نظر پلیس، جرم است و معیشت مردم را به خطر می‌اندازد، افزود: با دستور ویژه فرمانده کل انتظامی برای اجرای  طرح‌های ضربتی  مقابله با احتکار  و قاچاق کالا‌های  اساسی و مورد نیاز مردم، شناسایی و دستگیری محتکران کالا‌های اساسی، طی روز‌های گذشته آغاز شده و این روند با قوت ادامه دارد.  

سخنگوی فرماندهی کل انتظامی کشور بیان کرد: طی ۴۸ ساعت گذشته و با اجرای طرح‌های ضربتی پلیس توسط همکارانم در سراسر کشور برای بازدید از انبارها، شناسایی و دستگیری  محتکران، بیش از  ۲۹۰ تن روغن خوراکی  و ۳۱۲ تن آرد و گندم احتکاری کشف شده است.

سردار حاجیان با تاکید بر لزوم دسترسی کامل پلیس به بانک‌ها و سامانه‌های توزیع کالا‌های اساسی خاطر نشان کرد: با ایجاد دسترسی کامل انتظامی به بانک‌های اطلاعاتی تولید و توزیع کالا‌های اساسی و مورد نیاز، پلیس می‌تواند  نقش نظارتی خود را به عنوان مجری قانون ایفا کند؛ متاسفانه پلیس در حال حاضر دسترسی کاملی به سامانه‌های تولید و توزیع کالا‌های اساسی ندارد و باید این دسترسی ایجاد شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->